Wednesday, October 12, 2016

Ryg Harmoniese Trading Met Die Zup Aanwyser

Draad: Harmoniese Trading met die ZUP aanwyser Aansluit Datum Augustus 2012 Plek Terug van Woep Woep Posts 1296 Harmoniese Trading met die ZUP aanwyser G'day al. Onlangs terwyl navigeer om die netto probeer om uit te vind hoe om my eie tegniese strategie Ek het gestruikel oor hierdie styl van handel genoem Harmoniese Patrone en 'n baie slim, maar komplekse aanwyser genoem ZUP verbeter. En goed ek hou daarvan. 'N bietjie meer soek die lig gebring dat die vind van nuttige inligting oor hierdie styl van handel is baie moeilik, selfs al is daar blyk te wees 'n toegewyde groep praktisyns daar buite wees. Nie eens hier by babypips kan ek 'n toegewyde draad om hierdie styl van handeldryf of die gebruik van die ZUP aanwyser (korrek my asseblief as ek verkeerd is). Dus laat slinger een up! Hier hoop ek beoefenaars van alle vlakke sal versamel en deel hul ervarings. Ek het ook daarop dat die ZUP aanwyser is om harmoniese handelaars soos MT4 is forex. Daar is so baie wat mens kan doen met ZUP dat dit maklik oorweldigend kan raak. En daar is geen gids of handleiding vir dit. Dus laat deel ons kennis van hierdie aanwyser hier so goed. So hier is 'n paar hulpbronne vir diegene soos ek, wie is nuut in hierdie handel styl. Gaan na hierdie webwerf en aflaai & quot; Die Harmoniese Trader deur Scott M. Carney & quot; PDF lêer. Baie goeie lees. Welkom by Harmonic Trader - Die Amptelike Harmoniese Trading Webwerf Moenie enige aandag nie betaal om die res van die site. Net die aflaai van die boek. Harmoniese Trading Forex TSD harmoniese Trading forum skakel. Forum verwysing na Harmoniese Trading met ZUP aanwyser. Eerste twee post is padkaarte om die draad. Nodig het om eerste aan te sluit en maak inleidende post voordat jy enigiets van die webwerf kan aflaai. Prys Patrone (Gartley, Butterfly, Bat.) Forex TSD prys Patroon forum skakel. Verwysing na Prys Patroon handel ZUP is ontwikkel deur Wendy, 'n ontwikkelaar van Rusland. ZUPv-136.zip Mees onlangse update van ZUP aanwyser ek kan vind Forex Harmonieke - vir-exe 'n alternatiewe Harmoniese patroon aanwyser (heeltemal gratis) van die goeie mense by vir-exe ZUP Harmonieke - vir-exe Dit is 'n weergawe van die ZUP aanwyser Ek is tans weer met behulp van die goeie mense by vir-exe Sien uit daarna om te praat met julle almal!


No comments:

Post a Comment